środa, 24 września 2014

Testujemy Neutral




Pewnego poranka obudził mnie dzownek do drzwi, otwieram a tam stoi kurier z paczką, której się wcale nie spodziewałam. Szybciutko wręcz rozdarłam pudełko a w środku...cały pakiet produktów Neutral. Paczkę dostałam w ramach testowania na Wizaz.pl. Wybrano 200 testerek, w tym mnie!


Poznaj produkty Neutral

Neutral to gama kosmetyków i środków do prania stworzona, by kompleksowo chronić Ciebie i Twoją rodzinę przed podrażnieniami i reakcjami alergicznymi skóry wrażliwej. Opracowana przez ekspertów receptura zdobyła uznanie wśród konsumentów w krajach skandynawskich, a najwyższa jakość oraz bezpieczeństwo stosowania zostały poparte prestiżowymi certyfikatami Stowarzyszenia Alergii i Astmy w Danii oraz Skandynawskiej Organizacji Eko-Certyfikującej.


Zestaw zawierał:
Wróć na stronę główną
  • Neutral – płyn do prania neutralnego
  • Neutral – płyn do prania kolorowego
  • Neutral-płyn do płukania
  • Neutral – szampon do włosów
  • Neutral – żel pod prysznic
  • Neutral – balsam do ciała
  • Neutral – płyn do mycia rąk
  • Neutral – antyperspirant w kulce

Ja osobiście jestem bardzo zadowolona. Nie odczuwam już żadnego swędzenia głowy, czy skóry po wypraniu ubrań. Produkty sprawdzają się wspaniale. Jak dla mnie wielkim plusem jest brak zapachu, bo czasem mnie denerwuje to, że każdy z moich produktów w domu ma inny zapach, wszystko sie miesza, a dzięki temu też są uniwersalne - dla kobiet i mężczyzn.


10 komentarzy:

  1. gratuluje !:)
    Zapraszam do mnie na konkurs.:) Do wygrania jest pudełko z kosmetykami czyli październikowy beglossy :)
    http://feel-the-beauty-everywhere.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję takich kosmetyków, pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna nagroda :)
    I blog bardzo fajny, dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Brałam udział w kampanii ale chyba się nie załapałam. Ten brak zapachu mnie troszkę zniechęcił :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja co prawda też wolę bez zapachowe, ale mój mężczyzna bardzo się ucieszył, że w końcu nie będzie pachniał kwiatkami ;)

      Usuń
  5. Gratuluję! :) Tych produktów nigdy nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :)
      Ja wcześniej też nie, to moja pierwsza styczność z tą marką :)

      Usuń