piątek, 19 września 2014

Wrześniowy ShinyBox, Compeed, Ariel i prezent od TVN Projekt Plaża

ShinyBox Wrzesień

Właśnie dostałam bardzo wyczekiwaną przeze mnie paczkę od ShinyBox. Już parę dni temu dowiedziałam się, że będzie ona zawierała niestety tusz do rzęs. Dlaczego niestety? W mojej kosmetyczce zalega już zapas mascar, więc nie było to coś co naprawdę by mnie ucieszyło. Jednak po komentarzach na profilu facebookowym ShinyBox widziałam, że wiele z Was ucieszyło się na tą wiadomość.
Jak co miesiąc losowane były dodatkowe kosmetyki: lakier do paznokci La Rosa lub serum z aloesu lub oczaru wirginijskiego Saluterra. Bardzo liczyłam na to, że w końcu mi sie uda, jednak po raz kolejny żaden z tych kosmetyków nie znalazł się w pudełku - poczułam więc rozczarowanie.
Ale mimo to i tak kiedy otwieram pudełko na mojej buźce pojawia się uśmiech :)

Poniżej przedstawiam zawartość Wrześniowego pudełka. Za jakiś czas napiszę co nie co więcej o kosmetykach.

Już zamówiłam kolejne pudełko - MIX Kosmetyczny, czyli 5 kosmetyków niespodzianek najlepiej ocenianych przez dziewczyny, za jedyne 19zł + przesyłka. Czekam niecierpliwie!


Ariel

Dzisiaj dostałam również próbkę kapsułki Ariel do prania od P&G. Z racji tego, że ostatnio dostałam również kapsułkę Vizir będę mogła sobie porównać efekty tych dwóch produktów.


Plastry Compeed

Wiele z Was, tak jak ja, zgłosiło się do testowania plastrów Compeed na pęcherze. Jak się okazało przyszedł do mnie tylko jeden plasterek, ciężko będzie dokonać rzetelnej opinii na temat produktu ale sprawdzimy jak najbardziej.


OpenCard

Jeszcze jedna miła niespodzianka na dziś - prezent od Projektu Plaża TVN-u. Otóż dostałam sms-a, że z Paczkomacie czeka na mnie paczka. Ową paczką okazała się karta OpenCard. Upoważnia ona do zniżek 50% na posiłki lub 30% na posiłki + napoje w uczestniczących w programie restauracjach. Z pewnością skorzystam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz