wtorek, 23 września 2014

Mój MIX Kosmetyczny

Przedstawiam Wam zawartość mojego MIX'u od ShinyBox.
Oferta była kusząca, bo za 19zł + wysyłka (10zł)  można było zamówić pudełko zawierające 5 najlepiej ocenianych kosmetyków przez klientki ShinyBox. Pomyślałam, że czemu i nie...w końcu ja dopiero dołączyłam w czerwcu, więc warto sprawdzić co można było wcześniej przetestować.
Niestety...z 5 kosmetyków trafił mi się tylko 1, którego nie znam.
Co więc znalazłam?


Czy jestem zadowolona? No niebardzo. Dobrze, że trafił mi się inny kolor kredki, bo inaczej trafiłby jako prezent pod choinkę dla kogoś :P A tak naprawdę to jedynym kosmetykiem z którego jestem zadowolona jest peeling.  Niestety minusem pudełka było też to, że produkty nie były nawet w żaden sposób zabezpieczone...


1. MARION Serum chroniące włosy przed działaniem wysokiej temperatury
Pudełko: Czerwiec 2014


Posiadam dwa, ten jest już trzecim. Stosuję go przed suszeniem włosów, jednak mam wrażenie, że włosy stają się ciężkie. Wolałabym chyba podobny produkt, jednak w formie spray'u, bądź jakiejś mgiełki.

2. ORGANIQUE Peeling solny do ciała
Pudełko: Czerwiec 2014


Jak wyżej, miałam dwa. Jeden podarowałam mamie na urodziny, ten będzie zapasowym.
Peeling ten świetnie oczyszcza skórę i usuwa martwy naskórek. Mnie urzekł zapach który unosi się pod prysznicem - wspaniały!

3. ETRE BELLE Longlasting Eye Shadow Pen
Pudełko: Lipiec 2014


W lipcowym pudełku trafiła mi się różowa kreda, jak to dobrze, że kolorek się nie powtórzył! Aplikacja rzeczywiście jest łatwa i szybka. Ja jej używam jako cienia, można również stosować jako eyeliner, jednak dla mnie jest do tego zagruba. 

4. DERMO PHARMA Maska kompres 4D - efektywna regeneracja i wygładzenie
Pudełko: Czerwiec 2013


Nie miałam jeszcze styczności z tą maską. Mam nadzieję, że będą fajne efekty.
5.  DOVE - dezydorant invisible dry
Pudełko: ?
Nie znalazłam pudełka w którym był ten konkretny dezydorant marki Dove. Co prawda tego nie testowałam, ale marka ta jest mi bardzo dobrze znana, lubię ją i stosuję na codzień ich produkty. Zaletą jest cena.


A Wy...
Zamówiłyście swój MIX Kosmetyczny? Jesteście zadowolone? Co znalazłyście w swoich pudełkach? 





2 komentarze:

  1. Ja trafiłam na całkiem fajne pudełko. Ale patrząc po blogach to wiele dziewczyn nie miało tyle szczęścia co ja. To znalazłam w swoim pudelku:
    http://granivera.blogspot.com/2014/09/shiny-box-mix-kosmetyczny-za-19-z.html Ps dezodorant dove chyba dostał każdy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, też widziałam. Trafiały się dezydoranty Dove albo żele Original Source, niektóre dziewczyny nawet miały oba te produkty. Ja trzymałam kciuki za pędzelek, ale trudno ;)

      Usuń