sobota, 4 października 2014

Lakierowo, kolorowo, klasycznie


Halo, halo ;)

Dzisiaj przedstawiam Wam moją kolekcję lakierów. Troszkę się ich uzbierało.



 Przeważają kolory klasyczne, myślę, że są one najbardziej uniwersalne i dlatego najczęściej goszczą na moich pazurkach.
W większości są to lakiery nie przekraczające 10 zł. Dlaczego? Kupiłam kiedyś lakier Chanel, myśląc, że wytrzyma on dłużej na paznokciach, bez odpryskiwania. W końcu płacąc tyle oczekuje się cudów. Jednak ku mojemu zdziwieniu, na drugi dzień od pomalowania lakier zaczął odpryskiwać i to tak dość w dużym stopniu. Powiedziałam sobie, że w takim razie może lepiej nie inwestować tyle i kupować lakiery po 6-8 zł, które wytrzymują tyle samo a nawet i dłużej.

Lakierów jest w sumie 28, ale jak wiecie...kobiecie zawsze mało :P Czasem jak mam pomalować paznokcie to przez długi czas się zastanawiam na jaki kolor...aż stwierdzam, że mam same beznadziejne i lecę bezbarwnym.

No to zaczynamy!


Na pierwszy ogień idą lakiery marki Wibo.
Bardzo ją lubię i często stosuję. 
Lakiery są typu express growth i tutaj muszę Wam powiedzieć, że rzeczywiście paznokcie rosną o wiele szybciej. 
Lakiery te w swoim składzie zawierają:
  • witaminy: A, C, E
  • proteiny soi
  • wapń





Kolejne lakiery to produkty marki Lovely.
Po lewej lakier szarawo-beżowy. A 3 kolejne to lakiery z brokatem, głównie stosuję jako ozdobę, uzupełnienie paznokcia. Niestety jak nimi pomaluję paznokcie i mam na sobie sweterek to wełna zachacza się o brokat i pozostają takie kłaczki.



Lakiery Miyo.
 Też Wam polecam, kolorki bardzo fajnie się prezentują. Ten róż w wakacje u mnie króluje!



A tu mamy mieszankę markową, kolorystycznie podobnie, bo jak widzicie mamy błękity, morskie itd.
Od lewej:
  • Manhattan - Lotus effect. Kolor 78S
  • Vipera 805
  • Maybelline Colo Rama 654. Dostałam go podczas Fashion Week Poland '13
  • Rubens
  • H&M - Blue My Mind 



Kolejna mieszanka, tym razem i markowa,  i kolorystyczna. Od lewej:
  • moje duże rozczarowanie Glazel Winylowa formuła o przedłużonej trwałości i mocnym kryciu...ani krycie nie jest mocne (trzeba 2, a nawet 3 warstw) ani trwałość (odpryski na drugi dzień)
  • złoto...marki Wam nie powiem, bo się zmazały napisy
  • Lovely raz jeszcze, gdzieś mi wcześniej umknął
  • Coral Prosilk nr 143






 Mini lakierki. Brak jakichkolwiek informacji. Dodatek do którejś z gazet.












I na koniec...
Ostatnio kupiony w Biedronce utwardzacz BeBeauty.
Odżywka Eveline 8w1 (cudo!)
I bezbarwny Miss Sporty.








I to by było na tyle ;-) Do usłyszenia!


9 komentarzy:

  1. Całkiem ich sporo :). Muszę zrobić przegląd moich.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wielu kolorków mi i tak brakuje. Coś czuję, że niedługo będzie jakiś nowy zakup ;)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Do 10 października w Super-Pharm jest promocja 1+1 za grosz, na wszystkie lakiery więc chyba się skuszę :D

      Usuń
  3. Ale masz świetną wanienkę do lakierów :) spora kolekcja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uwielbiam ją, dostałam jako prezent od byłej współlokatorki, ale powoli jest już za mała :)

      Usuń
  4. Witaj :) Nominowałam cię do Liebster Blog Award . Szczegóły u mnie na blogu :http://granivera.blogspot.com/.. Jeśli odpowiesz na moje pytania to koniecznie daj znać! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń