piątek, 31 października 2014

Nominacja Liebster Blog Award

Już jakiś czas temu zastała mnie na blogu miła wiadomość, zostałam nominowana do Liebester Blog Award przez Granivere z bloga: Beauty tips box. Z racji tego, że studia całkowicie mnie pochłaniają nie miałam wcześniej czasu na odpowiedź, ale czas najwyższy!

A to pytania, które zadała mi Granivera wraz z moimi odpowiedziami:

1. Co skłoniło cie do założenia bloga?
- Czytałam, przeglądałam blogi i stwierdziłam, że czemu ja nie miałabym się dzielić swoimi wrażeniami, recenzjami, warto spróbować.
2. Masz w domu jakiegoś zwierzaka?

Mam, cudnego, 7-letniego cocker spanielka, który wabi się Lucky. Wybrałam go na giełdzie w zimę, biedne maleństwo wpakowało mi się do kurtki by się ocieplić. Tato nie miał wyjścia, już musiał ten właśnie szczeniak ze mną wrócić do domu :)
3. Lubisz gotować? Jeśli tak, jaka jest twoja popisowa potrawa?

Hmm czy lubię. Zależy, kiedy są wakacje, mam dużo wolnego czasu to tak, bardzo lubię eksperymentować w kuchni. Ale w trakcie roku akademickiego jest to coś na co nie mam czasu i robię bo jeść coś trzeba :P Kocham włoską kuchnie, arrabiata, sałatka z rukolą itd mmm :)
4. Czy jesteś zadowolona ze swojego naturalnego koloru włosów?

Tak, nie farbowałam nigdy włosów. Mam długie blond włosy, taki złocisty odcień. 
5. Błyszczyk czy pomadka?

Szminka zdecydowanie, dłużej trzyma, usta się nie kleją i dodaje klasy. Błyszczyki królowały za czasów nastolatki ;)
6. Góry, jezioro czy morze? gdzie bardziej lubisz spędzać wakacje?

U rodziców, w domku nad jeziorem. Cisza, spokój, a gdy jest upał śmigam się pokąpać :) A w dodatku spędzam czas z rodzicami
7. Gdybyś np dostała dużą premie, którą przeznaczyłabyś sobie na jakiś kosmetyk z wyższej półki. co to by było?

Perfumy Marca Jacobsa - Daisy Dream
8. Jakie masz złe nawyki z którymi walczysz na co dzień?

Leniuchowanie, słodycze...- ale to chyba każda z nas czasem przechodzi.
9. Co zajmuje ci najwięcej czasu w ciągu dnia - oprócz snu?

Studia...mam zawalony cały dzień zajęciami - dlatego tak zaniedbuje bloga.
10.Uprawiasz jakieś sporty? Jeśli tak jakie?

Kiedyś trenowałam koszykówkę, obecnie od czasu do czasu w mieszkaniu po ćwiczę z Mel B lub Ewą Chodakowską.
11. jaki poleciłabyś tani, dobry kosmetyk, który zaskoczył cie swoim skutecznym działaniem.

Wibo - róż do policzków, naprawdę tani a długo trzyma.
Bez nominacji, bo niestety aż tyle czasu nie mam :P
Do usłyszenia ( mam nadzieję, że jutro mi się uda napisać post)!

1 komentarz: