sobota, 1 listopada 2014

Przesyłki




Mamy święta, więc jak (prawie) każdy student wróciłam w rodzinne strony, do domu. Nie mogłam się doczekać by w końcu zobaczyć bliskich, a drugi powód to...czekające na mnie paczki!
Gdybyście widziały tylko mój uśmiech gdy weszłam do swojego pokoju :)

Wygrałam konkurs na portalu Aleja kobiet, a o to nagroda:

Brałam udział w akcji #coś pozytywnego na facebook'u, a oto prezent:
Jeszcze nie otwierałam, bo chcę po powrocie przywitać tą paczuszką chłopaka. Podobno są to czekoladki Lindor - które ubóstwiam.

Kolejna paczka to nagroda z portalu Beerlover - wymieniaj punkty na nagrody. Punkty zbiera się poprzez udostępnienie artykułów, dodanie piwnych zdjęć itd.
Ja za 300pkt odebrałam męski T-shirt z napisem "Lubie to!"

Na stronie OB można zamówić bezpłatną próbkę podpasek tej firmy. Skorzystałam i prosze:
W opakowaniu znajdziemy 2 tampony Mini i 2 Normal.

Następna paczuszka to produkty Hipp. Sok jabłkowy, 2x młoda marchew z ziemniaczkami i różowa łyżeczka. W paczce były również kupony do Rossmanna na produkty Hipp.

Od Fanpage'u Nestle na Facebooku dostaliśmy do testowania dwa soczki. Pomidorowy oraz dyniowy, którego na zdjęciu nie ma, bo maluszek już się rozprawił :)

Od Bebi Programu dostaliśmy próbkę mleka następnego, śliniaczek oraz poradnik.
 

Bulionetki Knorr - wiele osób dowiedziało się o akcji zamówienia próbek produktu, w tym i ja :)

A teraz coś co na niejednym blogu już zawitało - Październikowy ShinyBox! Ten miesiąc był bardzo udany! Po pierwsze wygrałam dodatkowy kosmetyk - krem Lichtena.
A po drugie...wygrałam dodatkowe pudełko październikowe w konkursie: Witajcie z świecie IsaDora! Ale miałam szczęście, bo dodatkowo trafiłam na inny kolor szminki niż w zamówionym przez subskrypcje pudełku oraz inny produkt do paznokci. Nie będę opisywać zawartości, bo już się pewnie naczytałyście :)
Powiem tylko, że jestem bardzo zadowolona!


Na fanpage'u facebookowym Kocham kosmetyki wygrałam jako 400 fan próbki:

Przyszła do mnie również paczka z Yves Rocher, pełna cudownych kosmetyków oraz mini lakier, 3 próbki i perfumy gratis!

I na koniec paczka z Avonu. Na początek pokażę Wam katalog zapachów - czyli 10 próbek perfum. Fajna sprawa, bo zamawiając perfumy lubię wiedzieć jaki zapach przyjdzie. Z pewnością coś wybiorę.
A to już cała zawartość paczki :)

2 komentarze:

  1. No listonosz troszkę się do Ciebie nabiegał. Udanego testowania. Pozdrawiam

    http://stylowoikulturalnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super nowości kosmetyczne i nie tylko :)

    OdpowiedzUsuń