wtorek, 19 sierpnia 2014

P&G

 Znacie firmę P&G?


Uwierzcie, że nawet jeśli nie kojarzycie to codziennie macie z nią styczność. To właśnie do niej należą produkty takich marek jak: Always, Vizir, Wella, Blend-a-med, Braun...i wiele, wiele innych. Rejestrując się na portalu Everyday me macie możliwość dokładniejszego zapoznania się z ich nowościami, poradami, a co najbardziej zainteresuje większość z Was - również z przetestowaniem nowości.

Ja stosunkowo niedawno trafiłam na ich portal, szybko mnie do siebie przekonali. Minął tydzień, a w domu czekała na mnie pierwsza przesyłka:

- próbki podpasek Always ultra, w nowszym - lepszym wydaniu



Najpierw zachwyciło mnie (jak to kobietę) opakowanie, cudowne. Bardzo szybko musiałam z nich skorzystać. Muszę przyznać, że sprawdziły się ekstra. Chłonne, długo utrzymują poczucie świeżości, nie miałam problemów z ich ułożeniem. I nic, a nic nie przeciekało.
Widziałam, że już wylądowały na półkach sklepowych, więc dziewczyny nie czekajcie, sprawdzają się! :)

- próbka szamponu head&shoulders przeciwłupieżowy menthol


Bardzo przyjemny mietowy zapach, na wakacje - super! Można poczuć prawdziwą świeżość :) A do tego, gdy ktoś ma problemy z łupieżem jest idealny.

Do usłyszenia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz