wtorek, 12 sierpnia 2014

Cześć dziewczyny!


Dlaczego założyłam tego bloga?
Po pierwsze czytając blogi innych dziewczyn pomyślałam, że czemu i ja nie mogę spróbować. Jak się nie uda to odpuszczę, ale przy najmniej spróbuję.
Nie będzie to blog o skonkretyzowanej tematyce, bo życia nie da się poszufladkować :)
Będę pisać dużo w babskiej tematyce: kosmetyki, ciuchy, zakupy. Czasem spotkacie tu parę słów na temat muzyki, filmów, podróży, sporcie.

Teraz może parę słów o mnie, nie będziemy się rozpisywać bo też na co to komu potrzebne, ale dobrze jest wiedzieć kto siedzi po drugiej stronie klawiatury ;)
Otóż macie do czynienia z drobniutką, 22-letnią blondyneczką. Jestem licencjonowaną panią geolog, ale nie będę tu raczej nikogo męczyć skałami i minerałami. Od tego roku zacznę studia II stopnia na geologii i zacznę studia z chemii środowiska.
Mam niemałą rodzinę: rodzice, ludzie po 50, ale czują się jakby mieli po 20 lat, codziennie budzą mnie czy idę z nimi biegać...ale nie jestem zbyt chętna, bo aż mi głupio, gdy ja padam po 10 minutach a dla nich to rozgrzewka :), dwójkę rodzeństwa - starszą siostrę i młodszego brata oraz psiaka cocker spaniela.
Dobra dziewczyny, nie ma co gadać w kolejnym poście przejdziemy do konkretów! ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz