niedziela, 31 sierpnia 2014

Nowości ShinyBox

 Cześć dziewczyny!

Dzisiaj Wam przedstawię moje nowości w kosmetyczce. Całkiem niedawno odkryłam ShinyBox. Dlatego też, gdy zamawiałam po raz pierwszy nie mogłam poprzestać na zamówieniu tylko jednego pudełka. Odrazu zamówiłam również subskrypcję, opłaca się dziewczyny naprawdę! Co miesiąc pobierać mi będzie z konta 49 zł, nie muszę robić dosłownie nic by pudełko wędrowało do mnie.
ShinyBox to pudełka pełne kosmetycznych skarbów i nowości. Wartość każdego pudełka to 150 zł, lecz Ty dzięki ShinyBox możesz je otrzymać za niecałe 50 zł. Zawartość pudełka to niespodzianka, dopiero po pierwszej wysyłce odkrywacie jego zawartość - zawsze jest to miłe zaskoczenie. W pudełkach znajdziecie również ulotkę z opisem kosmetyków i bardzo często dodatkowe zniżki, bony do sklepów.

 ShinyBox <- wchodźcie i zamawiajcie pudełka dla siebie! Jest to naprawdę wspaniała możliwość testowania kosmetyków.

Pudełko Czerwiec 2014: 2nd Anniversary


Co się znalazło w pudełku:
  • ETRE BELLE Maseczka kolagenowa w kremie
  • ORGANIQUE Peeling solny do ciała
  • SYIS Gąbeczka Make - up Blender EDYCJA LIMITOWANA
  • DOVE Antyperspirant Invisible Dry Anti-White marks
  • MARION Serum chroniące włosy przed działaniem wysokiej temperatury
  • Bon do BingoSpa o wartości 50 zł

Pudełko Lipiec 2014:



Zawartość:
  • BINGOSPA Chłodzący żel po opalaniu z aloesem
  • DERMO PHARMA Płatki kompres 4D
  • ETRE BELLE Longlasting Eye Shadow Pen
  • GLAZEL Lakier winylowy do paznokci
  • YASUMI Ampułka pielęgnacyjna
  • ANFANI Nierafinowane Organiczne Masło Shea
  • Kupon rabatowy do ETRE BELLE  -15%
  • Kupon rabatowy do Kopalni kosmetyków  -10% 
  • Voucher na 100 zł do Eye Masters

Pudełko Sierpień 2014:

Zawartości pudełka:
  • BANDI Krem intensywnie nawilżający
  • DERMIKA Serum - koncentrat piękna
  • YASUMI Emerald Cooling Mist
  • GLAZEL Konturówka do brwi
  • BARWA Zestaw kosmetyczny
  • THE BODY SHOP Masło do ciała Wild Argan Oil
  • Kupon zniżkowy do BingoSpa


A teraz czekamy na pudełko Wrzesień 2014! Nie mogę się doczekać i liczę na to, że tym razem uda mi się wylosować dodatkowy kosmetyk. Już samo pudełko będzie śliczne!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz